خوش آمدید:
مهمان(ورود)
پایاننامه
. دولتی - وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری - دانشگاه علم و صنعت ایران
.
1379
.
کارشناسی ارشد
موضوع:
فنی و مهندسی > مهندسی مکانیک
طراحی پرههای کامپوزیتی بدلیل خواص فوقالعاده این مواد و چگالی پائین به سرعت پیشرفت نموده است . در این تحقیق پره کامپوزیتی توربین بادی سیصد کیلووات مورد مطالعه قرار میگیرد. طراحی آیرودینامیکی پره با استفاده از تئوری دیسک بهینهسازی شده گلارت و اطلاعات شرکت -LM شرکت سازنده پرههای کامپوزیتی - صورت میگیرد. در طراحی آیرودینامیکی پره پیچش پره و طول وتر در مقاطع مختلف بدست آمده و با توجه به طول پره هندسه پره کامل میگردد.
کد نوشتار :
37177